Before - Reisverslag uit Rossum, Nederland van merle kemerink - WaarBenJij.nu Before - Reisverslag uit Rossum, Nederland van merle kemerink - WaarBenJij.nu

Before

Blijf op de hoogte en volg merle

14 September 2014 | Nederland, Rossum

Heey allemaal.
Ik ben Merle Kemerink en dit is mijn blog over mijn trip naar Indonesië. Ik kreeg van veel mensen te horen dat ze het erg leuk zouden vinden als ik een blog aan zou maken. Zodat iedereen mij kon volgen wat ik hier zowel allemaal doe. Natuurlijk wilde ik dat wel, maar ik ben er niet bepaald goed in en alvast mijn excuus voor de vele spelfouten die je vast en zeker nog wel gaat tegen komen ☺…
In Enschede volg ik de opleiding Technische Commerciële Textielkunde. Voor deze opleiding kon ik een minor volgen in (onder andere) Indonesië. In Indonesië ga ik naar de universiteit 'Binus University'. School is natuurlijk niet het enige wat ik ga doen. Rondreizen en een beetje vakantie vieren hoort er natuurlijk ook wel bij :)
ps. Mijn nederlandse nummer heb ik deze maanden tijdelijk niet ingebruik voor bellen en sms'en, Whatsapp werkt nog wel gewoon op mijn nederlandse nummer.


Before
Zaterdag 06-09-2014
Afscheidsfeestje met de hele familie.
Zaterdagavond kwam een groot deel van de familie langs voor mijn afscheidsfeestje en nog voor mijn broertjes en moeders verjaardag. Het was heel erg gezellig. Veel leuke kaartjes en cadeautjes gekregen en met iedereen lekker bij gepraat en geborreld. Natuurlijk mocht na de tijd alles opgeruimd worden, wat weer een klein min puntje was;)

Zondag 07-09-2014
Babyshower
Zondagavond hadden we bij het Peukje een babyshower voor Pascal en Raymond geregeld. Wanneer zij hun cadeautjes van ons hadden gekregen kwam Emma in een keer met een tasje voor mij aanlopen. In dat tasje zat een reispakketje met ontzettend leuke spulletjes en natuurlijk niet te vergeten: een mooie foto van Thijs, die niet kon ontbreken. Nog ontzettend bedankt en tot over 5 maandjes! ☺
Deze dag goed afgesloten met een mooie avond bij bruins met Anne-kim en Pam

Vrijdag 12-09-2014
Afscheidsfeestje met alle vriendjes en vriendinnetjes.
De laatste keer voor Indonesië nog even snel bij oma op visite. Lekker bijpraten en dan weer op naar huis. Ik zou met Lianne en een aantal jongens nog gezellig naar het terras gaan om wat te gaan drinken, maar toen ik thuis kwam.. SUPRISE.. stond de hele achtertuin vol met visite. Vermoedens had ik al wel een beetje, maar het kwam toch nog als een grote verrassing. Van de vriendinnen heb ik een ontzettend leuk foto boek gekregen, met leuke en gênante foto’s. Dit fotoboek heb ik natuurlijk ook meegenomen zodat ik het elke keer weer kan doorkijken wanneer ik jullie mis.
Van het allerbeste teampje heb ik ballonnen gekregen waar allemaal teksten opschreven stonden, in de ballonnen zat nog weer wat geld. Altijd handig;).
Van de jongens, ‘orgie groep’. Heb ik ook nog wat gekregen. Een soort van ‘overlevingspakket’. Wat daar allemaal inzat kan ik denk ik maar beter niet openbaar maken op het internet, i.v.m. kleine kinderen die dit misschien nog gaan lezen ☺…..
Na het feestje maar eens goed afscheid genomen en natuurlijk nog even de stad ingegaan, wat altijd gezellig is en natuurlijk ontzettend ga missen.

Zaterdag 13-09-2014
Laatste avond.
Laatste avondje voordat ik vertrek. Met Lianne nog gezellig wezen poolen en even lekker wat gegeten. Daarna nog even op het terras gezeten met Britt erbij. Lekker wezen kletsen voor nu het nog kon en daarna nog weer even de stad in geweest.
Laatste avondje in mijn eigen heerlijke bedje.. Van Kees alvast heel goed afscheid genomen, want geen idee of ik die lieve kitten nog ooit weer te zien krijg :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rossum

Indonesië

Minor Indonesië, Jakarta

Recente Reisverslagen:

05 December 2014

Sumatra and Melang

28 Oktober 2014

Yogyaaaa

14 Oktober 2014

Stappen en Safari :)

08 Oktober 2014

Thousand Islands!

30 September 2014

School & Bogor
merle

Actief sinds 13 Sept. 2014
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 5136

Voorgaande reizen:

14 September 2014 - 14 Februari 2015

Indonesië

Landen bezocht: